Extreem klantgericht met maatschappelijke impact – Daniëlle de Jonge

Door Erno Hannink | Podcast

apr 18
Danielle de Jonge

Vandaag het gesprek met Daniëlle de Jonge.

Daniëlle is expert in eigentijdse klantrelaties. Met een praktische en inspirerende aanpak helpt zij (sales)professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Haar stijl is nuchter, heel erg praktisch en met humor.

Ze is spreker, trainer en auteur. Haar vorige boeken, Verleid de klant (2013) en Human2Human: de nieuwe klantrelatie (2015) werden bestsellers. Dit verwacht ik zeker van haar nieuwste boek Extreem klantgericht.

In 2018 richtte zij de sociale onderneming Seeds op – www.Enjoytheveganmove-ment.nl, met ondertussen een team van 7 mensen. Ze is sinds enkele jaren voorzitter en mede-eigenaar van DierenDonatie – www.dierendonatie.nl – het crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

 

We spraken af op haar kantoor in Breda. Een mooi gesprek waarbij ik veel aandacht voor het eerste onderdeel uit het boek, maatschappelijke impact. We hebben het daarbij ook uitgebreid over Seeds en andere aspecten over wat maatschappelijke impact betekent voor je klanten.

 

Een super interessant gesprek dat over veel meer ging dan Extreem klantgericht.

 

Veel plezier met de inzichten van Daniëlle.

Luister hier de vorige aflevering met Daniëlle.

Influence 

Ijs verkopen aan eskimo’s

 

Boek

LinkedIn

Website

Twitter


Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij zelfzuchtige beslissingen voor meer vrijheid. Mijn unieke eigenschap is om lastige vragen te stellen en je richting actie te duwen. Erno is auteur van 8 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno