Extreem klantgericht met maatschappelijke impact – Daniëlle de Jonge

Door Erno Hannink | Podcast

apr 18
Danielle de Jonge

Vandaag het gesprek met Daniëlle de Jonge.

Daniëlle is expert in eigentijdse klantrelaties. Met een praktische en inspirerende aanpak helpt zij (sales)professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Haar stijl is nuchter, heel erg praktisch en met humor.

Ze is spreker, trainer en auteur. Haar vorige boeken, Verleid de klant (2013) en Human2Human: de nieuwe klantrelatie (2015) werden bestsellers. Dit verwacht ik zeker van haar nieuwste boek Extreem klantgericht.

In 2018 richtte zij de sociale onderneming Seeds op – www.Enjoytheveganmove-ment.nl, met ondertussen een team van 7 mensen. Ze is sinds enkele jaren voorzitter en mede-eigenaar van DierenDonatie – www.dierendonatie.nl – het crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

 

We spraken af op haar kantoor in Breda. Een mooi gesprek waarbij ik veel aandacht voor het eerste onderdeel uit het boek, maatschappelijke impact. We hebben het daarbij ook uitgebreid over Seeds en andere aspecten over wat maatschappelijke impact betekent voor je klanten.

 

Een super interessant gesprek dat over veel meer ging dan Extreem klantgericht.

 

Veel plezier met de inzichten van Daniëlle.

Luister hier de vorige aflevering met Daniëlle.

Influence 

Ijs verkopen aan eskimo’s

 

Boek

LinkedIn

Website

Twitter


Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.