De betekenisformule voor meer impact – Pieter van Osch

Door Erno Hannink | Podcast

jun 20

Vandaag het gesprek met Pieter van Osch.

Pieter van Osch heeft ruim dertig jaar internationale ondernemerservaring op het snijvlak van technologie, medewerkers en marketing. Hij is een ervaren trainer in de Scaling Up-methode en werkt sinds tien jaar actief aan betekenisvol ondernemen.

Pieter van Osch betekenisformule impact

Het is zijn missie om succesvolle bedrijven te inspireren en op te leiden om een verschil te maken in en voor onze wereld.

Pieter gelooft dat de grenzen bereikt zijn van hoe bedrijven tot nu groeiden met hun eenzijdige focus op lineaire economische groei. Het heeft die bedrijven veel gebracht. Maar tekenen wijzen erop dat het nu anders moet in plaats van meer, meer, meer. Maar hoe?

We zaten in het mooie kantoor van Scaleup Impact in Hoorn om meer te leren over zijn nieuwe boek, de betekenisformule. Voordat ik verschillende vragen stel over de formule wil ik eerst iets anders van Pieter leren.

Het gesprek begint dan ook over hoe Pieter betere beslissingen neemt. Eerder al deelde hij zijn systeem met mij voor betere beslissingen. Nu deelt hij dit dus met jou. Hij vertelde ook over een nieuw experiment voor beslissingen.

Daarna vraag ik hem over alle onderdelen van de betekenisformule om jou te laten zien wat dit betekent voor jouw bedrijf.

Veel plezier met de inzichten van Pieter.

Laten we beginnen…

Pieter vind je op scaleupimpact.com
LinkedIn
@pyotr

Eerder had ik al een gesprek met Pieter over Groeien door Profit en Purpose te combineren. Luister ook dit gesprek wanneer je wilt groeien en een impact op de wereld wil.

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.