Da’s gek, of toch niet – Danielle Braun

Door Erno Hannink | Podcast

sep 12
Da’s gek, of toch niet - Danielle Braun

Vandaag het gesprek met Danielle Braun.

Dr. Danielle Braun is corporate antropoloog. Reist de wereld rond op zoek naar wat we van tribes overal op de wereld kunnen leren over onze eigen samenleving. Schrijver van de boeken ‘de Corporate Tribe’ ‘Building Tribes’ en Da’s Gek’. Ze spreekt en schrijft over organisatiecultuur. Promoveerde op een onderzoek naar politiecultuur. 

Boardroombegeleider, cultuuronderzoeker, Directeur van de Academie voor Organisatiecultuur. Bovenal reiziger. Onder de titel #antropoloogdesvaderlands geeft ze duiding aan de dingen die om ons heen gebeuren in kranten en op social media en radio. In Januari staat Danielle met een theater op de planken van zes theaters in Nederland.

Na ons vorige gesprek, aflevering 205, kreeg ik haar nieuwste boek Da’s gek. Een heel mooi boek, met inspirerende korte verhalen die mij aan het nadenken zetten. Wat kan ik meenemen in gesprekken met klanten uit de ervaringen met tribes van Danielle, dat is mijn belangrijkste vraag voor dit gesprek.

We kijken naar de leukste voorbeelden uit het boek, de meest bijzondere ontmoetingen en ervaringen. Opnieuw leerde ik veel van haar.

Veel plezier met de inzichten van Danielle.

Laten we beginnen…

De vorige podcast aflevering met Daniëlle

Verbind hier met Daniëlle:

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.