Use the S-curve to build your A-team – Whitney Johnson

Door Erno Hannink | Podcast

mei 21
whitney-johnson-s-curve-a-team
[

Vandaag het gesprek met Whitney Johnson.

Whitney is one of fifty leading business thinkers in the world as named by Thinkers50, and an advisor to high growth organizations and individuals. She is the author of the award-winning Disrupt Yourself and Build an A Team, both published by Harvard Business Press, and host of the weekly Disrupt Yourself podcast. 

Previously, she co-founded the Disruptive Innovation Fund with Harvard Business School’s Clayton Christensen, and was an award-winning Wall Street stock analyst. On LinkedIn, she was named a top voice in 2018, where she has 1.8 million followers and  currently hosts the twice-weekly LinkedIn Live aptly titled Calm Amidst Chaos. 

This was a wonderful conversation with Whitney where she explained the influence of her education in music and jazz still plays a big role in her work today. Building an A-team is important for your business and that’s why I read the book. Listening to her podcast I learned about the importance of disrupting yourself.

Of course we talked about the disruptions that she had in her life. Disrupting yourself and using the S-curve to disrupt the learning curve of your colleagues is important for the innovations in your business.

Enjoy the insights with Whitney.

Let’s get started…

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.