Het grootste copywriting platform ter wereld – Eric van Hall

Door Erno Hannink | Podcast

jul 09
eric-van-hall-copywriting-platform

Vandaag het gesprek met Eric van Hall.

Eric van Hall begon z’n carrière als copywriter en filmregisseur/-producent. In 1994 raakte hij gefascineerd door het destijds prille ‘world wide web’ en richtte internetbureau Mediaweb op. 

De belangrijkste les die hij in de volgende 20 jaar leerde was dat het produceren van teksten voor websites vaak een nachtmerrie was. Uit die frustratie richtte hij eind 2015 CopyRobin op. CopyRobin biedt ‘copywriting as a service’ en heeft als missie om zoveel mogelijk pijn en frictie uit het copywriting proces te halen onder het motto ‘just hit publish’.

In dit gesprek vertelt Eric hoe hij met windsurfen en foto’s de eerste stappen in de wereld van copywriting zet. Na een tijdlang de wereld over te zijn gereisd in de wereld van het surfen en skiën rolt hij als vanzelf in zijn eerste bedrijf. Tijdens een diep dal met dat bedrijf en een lange wandeling komt het idee om mensen te helpen met copy. 

Het platform van CopyRobin is in twee weken opgezet met de collega’s. Nu werkt Eric een wereldwijde uitrol van dit platform en wil het grootste platform op dit gebied in de wereld worden. De coronacrisis heeft Eric nieuwe inzichten gegeven en in plaats van allemaal lokale kantoren wordt nu alles online uitgerold en start de eerste internationale versie aan de andere kant van de wereld.

Veel plezier met de inzichten van Eric.

Laten we beginnen…

Meer over Eric van Hall:

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.