Iedere dag energie uit de BHAG – Mathijs Kok

Door Erno Hannink | Podcast

aug 27

Vandaag het gesprek met Mathijs Kok.

Mathijs is als ondernemer inmiddels bezig met het opzetten van bedrijf nummer vijf. Al van jongs af aan zit het ondernemen in zijn bloed.

Met UnHyped helpt bij bedrijven om zich onderscheidend te profileren vanuit de merkstrategie. Langere termijn denken en merken op de kaart zetten, dat is waar Mathijs voor gaat. Ondertussen bouwt Mathijs aan zijn organische bereik, met als hoofddoel zijn Big Hairy Audacious Goal (BHAG) te realiseren.

We hebben het over doelen en hoe zijn BHAG hem iedere dag energie geeft om dat te doen. We hebben het over waarom hij uit zijn vorige bedrijf is gestapt. De keuzes die hij maakte toen hij nog volop voor dat bedrijf ging met uiteindelijk 65 medewerkers en daarvoor veel dingen hoeft moeten laten. Wat het was dat dit op een dag niet genoeg meer was en abrupt dat avontuur beeindigde.

In een paar maanden tijd startte hij zijn nieuwe bedrijf waarin hij opdrachten aanneemt in samenwerking met andere specialisten. Een mooi gesprek over de keuzes die hij toen maakte en wat hij nu anders doet.

Veel plezier met de inzichten van Mathijs.

Laten we beginnen…

Meer over Mathijs:

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.