Social Funnel Case Study #ORCS 52 – Sonnevelt

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jun 04

In deze video een analyse van de social funnel van Sonnevelt. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de manier waarop de homepage is ingericht.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • Hoe ze vertrouwen creëren
  • De belangrijkste CTA
  • Hoe ze hun lijst opbouwen
  • Het gebruik van Google+
  • De blog
  • Een verkooppagina

Social Media

  • LinkedIN
  • Youtube
  • Bekende Facebook pagina

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 8-25 medewerkers. De ondernemers die ik help bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Ik ben er voor jou en breng zelfsturing in je team, met lastige vragen, bewezen processen, structuur en regelmaat. Ik luister naar je, geef directe terugkoppeling en nieuwe inzichten voor betere beslissingen. De drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Erno is auteur van 12 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) de RSS feed of via LinkedIn.