Social Funnel Case Study #ORCS 52 – Sonnevelt

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jun 04

In deze video een analyse van de social funnel van Sonnevelt. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de manier waarop de homepage is ingericht.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • Hoe ze vertrouwen creëren
  • De belangrijkste CTA
  • Hoe ze hun lijst opbouwen
  • Het gebruik van Google+
  • De blog
  • Een verkooppagina

Social Media

  • LinkedIN
  • Youtube
  • Bekende Facebook pagina

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: