Social Funnel Case Study #ORCS 54 – Holland Innovative

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jun 18

In deze video een analyse van de social funnel van Holland Innovative. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de manier waarop de homepage is ingericht.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:


Website

  • De homepage met de slider
  • Hoe ze hun lijst opbouwen
  • Een aantal verkooppagina’s
  • De blog
  • Speak up dear

Social Media

  • Twitter actief
  • Facebook is een niet bestaande pagina
  • LinkedIn kan veel meer mee worden gedaan

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week.

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

(1) reactie

Henrike 19 juni 2018

Jou,en goed in comment,en de social Funnel,:leeste,ik -groetten van Henrike

Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: