[vlog] Online Case Study; Aartjan van Erkel

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 27

Van freelancer naar succesvol ondernemer met eigen producten en klinkende resultaten online; Aartjan van Erkel – Internet copywriter.

In deze vlog kijk ik hoe hij online resultaat behaalt met “Maak ze Gek“, één van zijn boeken.

Een analyse van de elementen die Aartjan heel goed doet online en enkele punten waar hij kan verbeteren. Kijk naar zijn upsell methode.

Gebruik deze elementen om één punt te veranderen in jouw online aanwezigheid de komende week.

De podcast afleveringen die ik maakte met Aartjan vind je hier:

 

 

Bewaren

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.