[vlog] Online Case Study; Aartjan van Erkel

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 27

Van freelancer naar succesvol ondernemer met eigen producten en klinkende resultaten online; Aartjan van Erkel – Internet copywriter.

In deze vlog kijk ik hoe hij online resultaat behaalt met “Maak ze Gek“, één van zijn boeken.

Een analyse van de elementen die Aartjan heel goed doet online en enkele punten waar hij kan verbeteren. Kijk naar zijn upsell methode.

Gebruik deze elementen om één punt te veranderen in jouw online aanwezigheid de komende week.

De podcast afleveringen die ik maakte met Aartjan vind je hier:

 

 

Bewaren

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.