[vlog] Online Case Study: Annic van Wonderen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 31

In deze video een analyse van Annic van Wonderen. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Voorheen was Annic eigenaar van I_love_fashion_news.com, met 2.4 miljoen bezoekers per maand de grootste site in Nederland met mode nieuws.
Ze werkte 24/7, had een team van 16 mensen.
In 2014 heeft ze dit omgedoopt tot annicvw.com en gebruikte de base van bezoekers en volgers van I Love Fashion News voor een goede start van haar nieuwe opzet.
Ze werkt nu 3 dagen per week, niet meer in het weekend en niet ’s avonds. Ze heeft ook geen team meer.

Ze heeft een boek geschreven ‘Masterclass Ondernemen’
Ze geeft ook masterclasses die ze via haar site verkoopt en ze helpt ondernemers met consultancy.

Ze heeft veel aandacht voor haar Youtube kanaal met ruim 15.000 abonnees. Je maakt echt de connectie met de ondernemer. Ze zet echt de ondernemer neer als merk.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij zelfzuchtige beslissingen voor meer vrijheid zodat ze door het groeiplafond breken zonder harder te werken. Mijn unieke eigenschap is vragen stellen vanuit oprechte nieuwsgierigheid en de essentie van de lessen te benoemen. Erno is auteur van 8 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno