[vlog] Online Case Study: Annic van Wonderen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 31

In deze video een analyse van Annic van Wonderen. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Voorheen was Annic eigenaar van I_love_fashion_news.com, met 2.4 miljoen bezoekers per maand de grootste site in Nederland met mode nieuws.
Ze werkte 24/7, had een team van 16 mensen.
In 2014 heeft ze dit omgedoopt tot annicvw.com en gebruikte de base van bezoekers en volgers van I Love Fashion News voor een goede start van haar nieuwe opzet.
Ze werkt nu 3 dagen per week, niet meer in het weekend en niet ’s avonds. Ze heeft ook geen team meer.

Ze heeft een boek geschreven ‘Masterclass Ondernemen’
Ze geeft ook masterclasses die ze via haar site verkoopt en ze helpt ondernemers met consultancy.

Ze heeft veel aandacht voor haar Youtube kanaal met ruim 15.000 abonnees. Je maakt echt de connectie met de ondernemer. Ze zet echt de ondernemer neer als merk.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.