[vlog] Online Case Study: Eelco de Boer

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

feb 12

In deze video een analyse van Winst.nl en Eelco de Boer. Wat doet hij goed en wat kan nog beter. Waar kan hij optimaliseren voor meer resultaat (ik heb niet veel gevonden)…

Eelco werkt als online ondernemer sinds 2000. Hij is begonnen met het verkopen van LP’s via eBay. Hij heeft eigenlijk nooit gekozen voor een niche (behalve online ondernemen).

Eelco heeft 21 e-books en een fysiek boek geschreven ‘winst.nl’
Hij coacht ondernemers, al is hij weer gestopt met zijn programma “Latverhogers”.

Eelco verkoopt via de trechters op zijn site (funnels) via de eboeken. Het meeste verkoopt hij via Webinars.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij zelfzuchtige beslissingen voor meer vrijheid zodat ze door het groeiplafond breken zonder harder te werken. Mijn unieke eigenschap is vragen stellen vanuit oprechte nieuwsgierigheid en de essentie van de lessen te benoemen. Erno is auteur van 8 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno