[vlog] Online Case Study: Eelco de Boer

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

feb 12

In deze video een analyse van Winst.nl en Eelco de Boer. Wat doet hij goed en wat kan nog beter. Waar kan hij optimaliseren voor meer resultaat (ik heb niet veel gevonden)…

Eelco werkt als online ondernemer sinds 2000. Hij is begonnen met het verkopen van LP’s via eBay. Hij heeft eigenlijk nooit gekozen voor een niche (behalve online ondernemen).

Eelco heeft 21 e-books en een fysiek boek geschreven ‘winst.nl’
Hij coacht ondernemers, al is hij weer gestopt met zijn programma “Latverhogers”.

Eelco verkoopt via de trechters op zijn site (funnels) via de eboeken. Het meeste verkoopt hij via Webinars.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.