[vlog] Online Case Study: Eelco de Boer

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

feb 12

In deze video een analyse van Winst.nl en Eelco de Boer. Wat doet hij goed en wat kan nog beter. Waar kan hij optimaliseren voor meer resultaat (ik heb niet veel gevonden)…

Eelco werkt als online ondernemer sinds 2000. Hij is begonnen met het verkopen van LP’s via eBay. Hij heeft eigenlijk nooit gekozen voor een niche (behalve online ondernemen).

Eelco heeft 21 e-books en een fysiek boek geschreven ‘winst.nl’
Hij coacht ondernemers, al is hij weer gestopt met zijn programma “Latverhogers”.

Eelco verkoopt via de trechters op zijn site (funnels) via de eboeken. Het meeste verkoopt hij via Webinars.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.