[vlog] Online Case Study: Hedwyg van Groenendaal

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 17

In deze video een analyse van de Prezi University en meer van Hedwyg van Groenendaal. Wat doet ze goed en wat kan nog beter. Waar kan ze optimaliseren voor meer resultaat.

Auteur en ondernemer Hedwyg geeft veel workshops o.a. over Prezi. Door te gaan bloggen over Prezi kwam de roep naar een boek. Met het snelle succes van het boek zag ze een gat in de markt. Ze starte Prezi University.


Ze schreef 18 boeken over websites, html, prezi en meer.

Haar nieuwste dienst is een programma voor ondernemers die kennis delen, “de Gelukkige Kennisdeler“. De combinatie van online en offline trainen.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.