[vlog] Online Case Study: Hedwyg van Groenendaal

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 17

In deze video een analyse van de Prezi University en meer van Hedwyg van Groenendaal. Wat doet ze goed en wat kan nog beter. Waar kan ze optimaliseren voor meer resultaat.

Auteur en ondernemer Hedwyg geeft veel workshops o.a. over Prezi. Door te gaan bloggen over Prezi kwam de roep naar een boek. Met het snelle succes van het boek zag ze een gat in de markt. Ze starte Prezi University.


Ze schreef 18 boeken over websites, html, prezi en meer.

Haar nieuwste dienst is een programma voor ondernemers die kennis delen, “de Gelukkige Kennisdeler“. De combinatie van online en offline trainen.

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.