[vlog] Online Case Study: Roy Ishak

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 23

In deze video een analyse van Roy Ishak. Wat doet hij goed en wat kan nog beter. Waar kan hij optimaliseren voor meer resultaat.

Roy noemt zichzelf 8-figure copywriter. Een mooie claim. Dit zie je niet veel Nederlandse ondernemers doen; jezelf groots neerzetten.

Hij is copywriter en SEO specialist. Op deze onderwerpen geeft hij trainingen. Meestal in company.

Vorig jaar is hij ook gestart met in open inschrijving. In 2017 gaat hij dit vaker doen. Met zijn resultaten moet het eenvoudig zijn om deze te vullen met deelnemers.

Hij was de beste opleider in 2014, 2015 en 2016. Dit komt mede door de vele hoge beoordelingen (350+) op sites als Springest.
Wat hij doet om zoveel mensen een hoge beoordeling achter heb ik uitgezocht.

Je vind Roy Ishak op www.royishak.nl

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.