[vlog] Online Case Study: Roy Ishak

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

jan 23

In deze video een analyse van Roy Ishak. Wat doet hij goed en wat kan nog beter. Waar kan hij optimaliseren voor meer resultaat.

Roy noemt zichzelf 8-figure copywriter. Een mooie claim. Dit zie je niet veel Nederlandse ondernemers doen; jezelf groots neerzetten.

Hij is copywriter en SEO specialist. Op deze onderwerpen geeft hij trainingen. Meestal in company.

Vorig jaar is hij ook gestart met in open inschrijving. In 2017 gaat hij dit vaker doen. Met zijn resultaten moet het eenvoudig zijn om deze te vullen met deelnemers.

Hij was de beste opleider in 2014, 2015 en 2016. Dit komt mede door de vele hoge beoordelingen (350+) op sites als Springest.
Wat hij doet om zoveel mensen een hoge beoordeling achter heb ik uitgezocht.

Je vind Roy Ishak op www.royishak.nl

Gebruik de elementen die ik noemde in de video om één punt te verbeteren in jouw online aanwezigheid de komende week.

 

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.