[vlog] Online resultaat case study Cindy Vranken

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mrt 08

In deze video een analyse van megacindy.com en Cindy Vranken. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

In 2014 is Cindy gestart als ondernemer. Met veel verkoopervaring zag zij de kans om ondernemers te helpen bij meer resultaat door verkoop.

Ik heb Cindy Vranken ontmoet tijdens een presentatie in België over mijn boek Hyperspecialisatie, georganiseerd door Johan D’Haeseleer en Jan Jacobs.

Ze heeft al een aantal grote en succesvolle lanceringen achter de rug van haar verkoop programma.

In maart 2017 start het nieuwe programma en ze werkt nu weer volop aan die lancering.

Haar lanceringen zijn succesvol door 3 dingen:
1. webinars
2. affiliates
3. opvolgen – nabellen van prospects

Met de affiliates zorgt Cindy er voor dat ze veel deelnemers krijgt in de webinars. Daarna is het belangrijkste, nabellen. Deelnemers die interesse hebben getoond allemaal nabellen.

Links die ik noem in mijn Case Study:

In mijn podcast de Erno Hannink Show heb ik Cindy gesproken over “Verkopen vanuit je H.A.R.T.”

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

 

Bewaren

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.