[vlog] Online resultaat case study Cindy Vranken

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mrt 08

In deze video een analyse van megacindy.com en Cindy Vranken. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

In 2014 is Cindy gestart als ondernemer. Met veel verkoopervaring zag zij de kans om ondernemers te helpen bij meer resultaat door verkoop.

Ik heb Cindy Vranken ontmoet tijdens een presentatie in België over mijn boek Hyperspecialisatie, georganiseerd door Johan D’Haeseleer en Jan Jacobs.

Ze heeft al een aantal grote en succesvolle lanceringen achter de rug van haar verkoop programma.

In maart 2017 start het nieuwe programma en ze werkt nu weer volop aan die lancering.

Haar lanceringen zijn succesvol door 3 dingen:
1. webinars
2. affiliates
3. opvolgen – nabellen van prospects

Met de affiliates zorgt Cindy er voor dat ze veel deelnemers krijgt in de webinars. Daarna is het belangrijkste, nabellen. Deelnemers die interesse hebben getoond allemaal nabellen.

Links die ik noem in mijn Case Study:

In mijn podcast de Erno Hannink Show heb ik Cindy gesproken over “Verkopen vanuit je H.A.R.T.”

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

 

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: