[vlog] Online resultaat case study Mitchel van Duuren

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mrt 21

In deze video een analyse van de trechter voor het nieuwe product Lead Powr van Mitchel van Duuren.

Lead Powr werd verkocht wanneer je de 7-daagse lead challenge had gevolgd. De challenge werd ingeleid met Facebook Live video’s van Mitchel. Kijk hoe de trechter werkt en zorgt voor omzet. De trechter werkt, er wordt een product verkocht van bijna duizend euro.


Links die ik noem in mijn Case Study:

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij dat ik een trechter opzet voor betere leads en passief omzet? Neem dan contact op.

Bewaren

Bewaren

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is de businesscoach die ondernemers helpt om de lange termijn doelen sneller te realiseren. Ondernemers die het beter willen doen voor de planeet, maatschappij en zichzelf. Met zijn ondersteuning en tips helpt hij je dagelijkse doelen te kiezen zodat je de lange termijn doelen eindelijk gaat realiseren. Test zijn coaching een week lang gratis uit met deze code ERNOHANNINKWEEK op dit platform -> ga naar coach.me. Sluit je aan bij de community van ondernemers die iets bijzonders doen.