[vlog] Online resultaat case study Mitchel van Duuren

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mrt 21

In deze video een analyse van de trechter voor het nieuwe product Lead Powr van Mitchel van Duuren.

Lead Powr werd verkocht wanneer je de 7-daagse lead challenge had gevolgd. De challenge werd ingeleid met Facebook Live video’s van Mitchel. Kijk hoe de trechter werkt en zorgt voor omzet. De trechter werkt, er wordt een product verkocht van bijna duizend euro.


Links die ik noem in mijn Case Study:

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij dat ik een trechter opzet voor betere leads en passief omzet? Neem dan contact op.

Bewaren

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: