[vlog] Online resultaat case study Mitchel van Duuren

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mrt 21

In deze video een analyse van de trechter voor het nieuwe product Lead Powr van Mitchel van Duuren.

Lead Powr werd verkocht wanneer je de 7-daagse lead challenge had gevolgd. De challenge werd ingeleid met Facebook Live video’s van Mitchel. Kijk hoe de trechter werkt en zorgt voor omzet. De trechter werkt, er wordt een product verkocht van bijna duizend euro.


Links die ik noem in mijn Case Study:

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij dat ik een trechter opzet voor betere leads en passief omzet? Neem dan contact op.

Bewaren

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij beslissingen voor meer resultaat zonder harder te werken. Mijn unieke eigenschap is vragen stellen vanuit oprechte nieuwsgierigheid en de essentie van de lessen te benoemen. Erno is auteur van 10 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno Volg de nieuwste artikelen via de RSS feed of via LinkedIn.