[vlog] Tonny Loorbach Online Resultaat Case Study

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

feb 20

In deze video een analyse van Internet Marketing Universiteit en Tonny Loorbach. Hij is online ondernemer sinds 2010.

Tonny heeft het afgelopen jaar vol ingezet op promotie via Facebook.
Hierdoor is zijn business in 2016 gegroeid:
– van 20.000 naar 38.500 Likes op Facebook
– met 17.000 abonnees in zijn e-maillijst
– en van 500k naar € 1 miljoen omzet.

Tonny verkoopt vooral de dienst om een website op te zetten en om een community op te zetten.

Tonny gebruikt Facebook ads om webinars te promoten en verkoopt in het webinar. Ook heeft hij 2 van zijn e-books gepromoot via Facebook advertenties en Instagram.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij beslissingen voor meer resultaat zonder harder te werken. Mijn unieke eigenschap is vragen stellen vanuit oprechte nieuwsgierigheid en de essentie van de lessen te benoemen. Erno is auteur van 10 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno Volg de nieuwste artikelen via de RSS feed of via LinkedIn.