Natuurlijk zijn er veel meer vragen.
Maar…
De antwoorden op deze 2 vragen zijn belangrijk voor jouw bedrijf.
Voor meer resultaat in jouw bedrijf.
Hoe kom ik aan de twee vragen?
Van Seth Godin, via een vriendin.
Seth Godin is een van mijn helden in de marketingwereld.
Hij heeft altijd een scherpe blik.
Ziet dingen anders.
Deelt dat.
En doet.
Niet alleen maar stoere verhalen.
Hij doet het ook echt.
Onderneemt.
Seth Godin organiseerde een Vraag & Antwoord evenement in New York.
Iedereen kon zich aanmelden.
Mastermind-maatje Stephanie Ward besloot dat ze dit moest doen.
Ze trommelde nog 4 andere ondernemers op en ze kocht 5 tickets.
Door 5 tickets te kopen werden de individuele tickets goedkoper.
Goed idee omgezet in actie.
Zo stoer.
Ze heeft het gedaan.
New York City.
Een wens omgezet in realiteit.
Actie is 1000 keer belangrijker dan perfectie.
Nog meer actie.
Ze deelt haar Seth Godin ervaring met haar volgers.
Via haar e-mails en haar Facebook pagina.
Dat levert haar veel aandacht op.
Op deze manier haalt ze de investering in de trip er snel weer uit.
Zo deelde ze via Facebook live de eerste punten die ze leerde.
Het meest opvallende van de Q&A?
De twee vragen waar het om draait.
Maar 2 vragen.
Ze komen telkens terug.
Hier komen ze…
De twee vragen waar het om draait voor jouw bedrijf:
1. Voor wie is het?
2. Welke verandering wil je realiseren?
Meer vragen hoef je niet te beantwoorden.
Mail mij jouw antwoorden over jouw onderneming naar info@ernohannink.nl:
De video van Stephanie vind je hier.
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.
Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten
Ik vind social media helemaal niet leuk