Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 3. Doelen stellen voor jezelf en je bedrijf

De derde stap naar het aantrekken van jouw ideale klant. Jouw richting bepalen en doelen vastleggen waardoor je deze doelen voor 2013 ook makkelijker gaat bereiken.

In deze sessie leer je onder andere:

  • Kernwaarden vastleggen zodat je weet wat je ook in je klant moet herkennen
  • Twee methoden om jouw kernwaarden te bepalen
  • Jouw levensdoel vastleggen.
  • Je levensdoel gebruik je voor richting en je bedrijf is daar het middel voor

Dit is de video en audio van het Waarom kiezen webinar in de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie. Voel je vrij om de video zo vaak als je wilt te bekijken en gebruik de tips om jouw doelgroep te kiezen en duidelijk te maken.

Audio en video van de derde les in de cursus Kies je doelgroep
Alleen de audio van Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 3. Doelen stellen voor jezelf en je bedrijf . Rechter muisknop en ‘Opslaan als’. Gebruik de MP3 audio en speel deze af op je PC, Mac, Notebook, iPod, MP3 speler waar en wanneer je maar wilt (bestandsgrootte moet zijn 75.2 Mb).

Je kunt de video hier downloaden Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 3. Doelen stellen voor jezelf en je bedrijf . Rechter muisknop en ‘Opslaan als’. De MP4 video kun je afspelen op je PC, Mac, Notebook, iPad waar en wanneer je maar wilt (bestandsgrootte moet zijn 150.6 Mb).

Van je doelgroep naar Hyperspecialisatie – 3. Doelen stellen voor jezelf en je bedrijf from Erno Hannink on Vimeo.

Werkblad
Download het werkblad Van doelgroep naar hyperspecialisatie – kernwaarden (pdf).

>> Volgende les: 4. Dromen en doelen

Download slides van deze les

<< Vorige les: Vraag & Antwoord 1

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *