Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 6. Producten maken voor je ideale klant

De zesde stap naar het aantrekken van jouw ideale klant en verkopen van producten die zij wensen. Zodat je meer kunt verkopen, aan meer klanten, meer aan dezelfde klant en voor hogere prijzen. De stappen die ik altijd doorloop met nieuwe klanten.

In deze sessie leer je onder andere:

  • Diensten worden producten.
  • Producten maken voor je ideale klant.
  • Prijzen van je product.

Dit is de video en audio van het Producten maken voor je ideale klant webinar in de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie. Voel je vrij om de video zo vaak als je wilt te bekijken en gebruik de tips om jouw doelgroep te kiezen en duidelijk te maken.

Audio en video van de zesde les in de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie
Alleen de audio van Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 6. Producten maken voor je ideale klant . Rechter muisknop en ‘Opslaan als’. Gebruik de MP3 audio en speel deze af op je PC, Mac, Notebook, iPod, MP3 speler waar en wanneer je maar wilt (bestandsgrootte moet zijn 80.1 Mb).

Je kunt de video hier downloaden Van doelgroep naar hyperspecialisatie: 6. Producten maken voor je ideale klant . Rechter muisknop en ‘Opslaan als’. De MP4 video kun je afspelen op je PC, Mac, Notebook, iPad waar en wanneer je maar wilt (bestandsgrootte moet zijn 148.2 Mb).

Van je doelgroep naar Hyperspecialisatie – 6. Producten maken voor je ideale klant from Erno Hannink on Vimeo.

Interessante informatie

  • Zoals gezegd in het webinar is dit een interessant boekje over Stoppen met verkoop van tijd: Breaking the time barrier
  • Hier vind je de video van Social Triggers over het toevoegen van een extra optie waardoor je meer verdient: Dumb Pricing Mistakes

>> Volgende les: Vraag & Antwoord 3

Download slides van deze les

<< Vorige les: 5. Direct aandacht van je ideale klant/a>