Vandaag het gesprek met Jerry van Staveren.

Jerry van Staveren is Business Coach en helpt ondernemers door slimme (online) strategieën en complexe sales technieken te vertalen naar hun specifieke situatie. Niet HARD werken, maar juist SMART werken zegt Jerry. Niet langer IN jouw business, maar juist AAN jouw business werken!

Het gesprek hadden we in Houten bij de locatie van zijn andere bedrijf The Next Level Media waarin hij samenwerkt met 2 partners en andere experts. Jerry vertelt waarom hij zo graag in de verkoop wilde. Wat het ideaal beeld was dat hij had van de sales manager. Waarom dat in de praktijk zo tegen viel. Dat hij na een zoektocht uiteindelijk business coach werd en later dat voor zichzelf ging doen. Aan het einde van het gesprek vertelt Jerry hoe hij vooral zijn klanten binnenhaalt wat de rol is van online en waarom direct contact zo belangrijk is.

Een echte sales man.

Veel plezier met de inzichten van Jerry.

 Lees verder…

Lees verder Zijn droom van de sales manager was heel anders dan de werkelijkheid – Jerry van Staveren

In deze video een analyse van de social funnel van de Batrix. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van testimonials op de website.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Debatrix – mooie e-maillijst #SFCS 42

Vandaag weer een podcast aflevering waarin ik zelf wat vertel.

 

Mijn missie: Slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen

 

De presentatie:
www.slideshare.net/ernohannink/meer-resultaat-met-online-identiteit-verander-je-online-acties-in-een-funnel-die-werkt
 

Het verhaal is  opgedeeld in 6 onderdelen:

  1. Het mooie aan jouw bedrijf
  2. Geen aanvragen online
  3. Online en offline werken samen
  4. Aanvragen terwijl je slaapt
  5. Samenvatting
  6. Begin hier

Lees verder…

Lees verder Slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen – Erno Hannink

Vandaag het gesprek met Bas van der Lans.

Bas is auteur van het Handboek voor Digitale Slagkracht en oprichter van 20-koppig WordPress-bureau ‘Van Ons’ (2006). Daar bouwen ze websites voor tv-programma’s (bijvoorbeeld Koffietijd), goede doelen (zoals Proefdiervrij en Bits of Freedom) en MKB’ers.

Bas van der Lans


Hij heeft zich dit doel gesteld: “In 2025 zijn er alleen nog effectieve sites en marketing in Nederland!”

In dit gesprek heb ik het met Bas over hoe hij gekomen is tot Van Ons. Wat het effect was van studeren en ondernemen tegelijkertijd. Stage in het buitenland. Bouwen van een team met ruim 20 mensen. Samenwerken met een compagnon. Altijd maar werken en inzien dat er meer is na de geboorte van het eerste kind bij zijn compagnon. Het werk wat ze doen. En natuurlijk hebben we het over de geweldige trechter die ze gebouwd hebben rondom het boek de Digitale Slagkracht.

Veel plezier met de inzichten van Bas.

Lees verder…

Lees verder De trechter die klanten oplevert ook als je slaapt – Bas van der Lans

In deze video een analyse van de social funnel van Van Ons. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de mooie funnel op de website.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Digitale Slagkracht de Social Funnel Van Ons #SFCS 41

Vandaag het gesprek met Carla Honing.

Carla presenteerde diverse televisieprogramma’s voor RTL4, de AVRO en SBS6, waar ze deel uitmaakte van het team van Hart van Nederland. Ze werkte jarenlang bij RTV Oost, de regionale omroep voor Overijssel, waar ze naast radio ook het tv nieuws presenteerde in Vandaag de Dag.

 

Met haar bedrijf MooiVerteld geeft ze presentatietrainingen en coacht ze mensen om zelfverzekerd, succesvol en vooral met plezier hun verhaal te vertellen.

Daarnaast is Carla als voice-over regelmatig in de studio te vinden voor het inspreken van bedrijfsfilms en commercials.

 

Met Carla hebben we het over hoe ze van haar studie als leerkracht via lesgeven naar het nieuws presenteren is gekomen. Wat maakt werken in een kleine groep van RTV Oost anders dan de wat eenzame wereld van RTL. We hebben het over wat je verhaal beter maakt tijdens een presentatie. Onderzoeken die precies zeggen welke presentaties meer kijkers krijgen. Als laatste hebben we het over hoe zij online gebruikt om klanten te krijgen.

Veel plezier met de inzichten van Carla.

Lees verder…

Lees verder De angst voorbij en mensen raken door te spreken – Carla Honing.

Annie Lamey

Vandaag het gesprek met Annie Lamey.

Annie is 39 jaar, erg sportief, gedreven, enthousiast en enorm gepassioneerd als onderwijzer en ondernemer. Naast haar onderneming Create Your Outlines – wat staat voor Boxing, Weerbaarheid en Voeding – is zij 16 uur in loondienst op een orthopedische instelling, als Docent Weerbaarheid.

Met Annie heb ik het over boksen, ze was Nederlands kampioen in 2010 in haar klasse. Op dat moment was ze 31. Een harde werker en prestatiegericht. Ze vertelt over lesgeven aan jongeren waarvoor het vaak 5 voor 12 is. We hebben het over haar drive om steeds het maximale uit zichzelf te halen. En hoe ze rust vindt om haar hart te volgen in haar werk en privé.

Veel plezier met de inzichten van Annie.

Lees verder…

Lees verder De rots en water kaders van Nederlands bokskampioen Annie Lamey

In deze video een analyse van de social funnel van Ludens Talentontwikkeling. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de onduidelijke oproep tot actie op de homepage.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • de actie op de homepage
  • de slider (alweer)
  • het vele gebruik van ‘ons’
  • de 3 diensten en de verkooppagina
  • de goede case studies
  • de blog
  • het ontbreken van beoordelingen
  • hoe ze hun lijst opbouwen

Social Media

  • ze gebruiken Twitter en Facebook, beiden erg matig

 

Website: www.ludenstraining.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Lees verder #ORCS 40 Ludens Talentontwikkeling

Tribe of mentors Timothy ferris

Vandaag een andere aflevering.

Timothy Ferriss heeft recent zijn nieuwste boek gelanceerd, Tribe of Mentors. Een gaaf boek waarin hij bijzondere mensen 11 vragen heeft gesteld. Voor jou geef ik je mijn persoonlijke antwoorden op deze vragen. Het is een bijzondere aflevering geworden.

Veel plezier met mijn Tribe of Mentors antwoorden.

Laten we beginnen…

Lees verder…

Lees verder Antwoorden van de Tribe of Mentors – Erno Hannink

In deze video een analyse van de social funnel van Greentrust Consultancy B.V.. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de missende actie op de homepage .


Lees verder…

Lees verder Online Resultaat Case Study #ORCS 39 Greentrust Consultancy B.V.