Wat is het belangrijkste dat de homepage van jouw website moet doen?
Informeren?
Kennis maken met jou?
Toegang geven tot al jouw producten?
Branding?
Jouw expertise delen?

Heb jij ‘Ja’ gezegd op één van deze doelen?
Dan heb je tot nu toe de verkeerde informatie gekregen.

leads website

Lees verder…

Lees verder Meer leads via jouw homepage met dit ene doel

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Linda Spaanbroek. Dit is de derde aflevering uit een serie van 3. De eerste aflevering is hier te vinden, en de tweede hier.

Linda is gamechanger en expert op het gebied van internetmarketing en zorgeloos zakendoen. Haar motto: “Zorgeloosheid maakt alles effectiever”.

Na twintig jaar werknemerschap werd zij per ongeluk marketingexpert en vervolgens met opzet succesvol ondernemer. Een paar jaar geleden ontdekte ze de sleutels tot ondernemen zonder moeite. Hierdoor veranderde ondernemen met stress en een vol hoofd in ondernemerschap gekenmerkt door vertrouwen, focus en flow.

linda spaanbroek podcast

Lees verder…

Lees verder Het bonus-ingrediënt waarmee je stagnatie en uitstelgedrag voorkomt – Linda Spaanbroek 3/3

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Linda Spaanbroek. Dit is de tweede aflevering uit een serie van 3. De eerste aflevering is hier te vinden.

Linda is gamechanger en expert op het gebied van internetmarketing en zorgeloos zakendoen. Haar motto: “Zorgeloosheid maakt alles effectiever”.

Na twintig jaar werknemerschap werd zij per ongeluk marketingexpert en vervolgens met opzet succesvol ondernemer. Een paar jaar geleden ontdekte ze de sleutels tot ondernemen zonder moeite. Hierdoor veranderde ondernemen met stress en een vol hoofd in ondernemerschap gekenmerkt door vertrouwen, focus en flow.

linda spaanbroek podcast

Lees verder…

Lees verder Wat maakt dat sommige marketingtechnieken voor jou minder goed lijken te werken – Linda Spaanbroek 2/3

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Linda Spaanbroek. Dit is de eerste aflevering uit een serie van 3.

Linda is gamechanger en expert op het gebied van internetmarketing en zorgeloos zakendoen. Haar motto: “Zorgeloosheid maakt alles effectiever”.

Na twintig jaar werknemerschap werd zij per ongeluk marketingexpert en vervolgens met opzet succesvol ondernemer. Een paar jaar geleden ontdekte ze de sleutels tot ondernemen zonder moeite. Hierdoor veranderde ondernemen met stress en een vol hoofd in ondernemerschap gekenmerkt door vertrouwen, focus en flow.

Linda spaanbroek podcast

Lees verder…

Lees verder Hoe ik er achter kwam dat stress er uit kan zien als ontspanning en hoe jij ongemerkte stress kunt voorkomen – Linda Spaanbroek 1/3

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Jan-Willem Seip over Onderhandelen. Dit is de 3e aflevering uit een serie van 3, de vorige ging over behoeftegericht verkopen en de eerste aflevering over acquisitie.

Jan-Willem Seip (1968) is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is ‘Verkopen is mensenwerk’. Hij verzorgt workshops, trainingen, presentaties en lezingen op het gebied van commercie en communicatie. Jan-Willem is auteur van elf boeken en meer dan tweehonderd artikelen. Hij is als examinator verbonden aan NIMA voor het Nima Sales A-examen.

jan willem seip podcast

Lees verder…

Lees verder Onderhandelen – Jan-Willem Seip 3/3

verkopen aardig

Voor de duidelijkheid, niet aardig zijn is ook niet effectief.
Maar door aardig te zijn heb je niet meer recht op meer klanten of opdrachten.

Lees verder…

Lees verder Aardig zijn is leuk maar niet effectief

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Jan-Willem Seip over Behoeftegericht verkopen. Dit is de 2e aflevering uit een serie van 3, de vorige ging over Acquisitie.

Jan-Willem Seip (1968) is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is ‘Verkopen is mensenwerk’. Hij verzorgt workshops, trainingen, presentaties en lezingen op het gebied van commercie en communicatie. Jan-Willem is auteur van elf boeken en meer dan tweehonderd artikelen. Hij is als examinator verbonden aan NIMA voor het Nima Sales A-examen.

jan willem seip verkopen

Lees verder…

Lees verder Behoeftegericht verkopen – Jan-Willem Seip 2/3

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Jan-Willem Seip over Acquisitie.

Jan-Willem Seip (1968) is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is ‘Verkopen is mensenwerk’. Hij verzorgt workshops, trainingen, presentaties en lezingen op het gebied van commercie en communicatie. Jan-Willem is auteur van elf boeken en meer dan tweehonderd artikelen. Hij is als examinator verbonden aan NIMA voor het Nima Sales A-examen.

jan willem seip acquisitie

Lees verder…

Lees verder Acquisitie – Jan-Willem Seip 1/3

wanbetalers

Na nog een aantal e-mails, berichten en telefoontjes kwam ik er niet meer onderuit.
Ondanks alle beloften was er nog steeds niet betaald.
Nu is er een afspraak gemaakt met een incassobureau.
Het is mijn eerste keer.

Tijdens onze laatste afspraak had ik hem nog een keer geloofd.
“Die facturen worden betaald. Dat is geen discussie”, waren zijn woorden.
Tevergeefs controleerde ik die week de betaalrekening.
Nog steeds niet betaald.Lees verder…

Lees verder Werken met de verkeerde klant kost te veel

doelklant bepalen

Wat was er nu eigenlijk gebeurd?
Van een paar afspraken per week ging ik naar nul afspraken.
De kraan stond eerst op druppelen.
Ik had een beetje aan de kraan gedraaid en nu kwam er geen druppel meer door.

De bedoeling was dat alleen de beste afspraken er door konden komen.
Maar er kwam niets meer door.
Lees verder…

Lees verder De 5 vragen naar een doelklant die online klanten aantrekt