In deze video een analyse van de social funnel van NIMO. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien

In deze video een analyse van de social funnel van van Nimwegen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de mobiele versie van de site en hoe dit beter kan.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder “Social Funnel Case Study #ORCS 47 – NIMO

 

In deze video een analyse van de social funnel van NIMO. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld hoe ze de nieuwsbrief gebruiken

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 47 – NIMO

Vandaag het gesprek met Janneke van Heugten.

Janneke is adviseur bij het EuroGender Network van de European Institute for Gender Equality. Met haar platform Vakerindemedia.nl is het haar missie om zoveel mogelijk mensen te ondersteunen in het realiseren van media-aandacht, zodat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij.  

 

Met de Vrouw in de Media Award stimuleert zij de aanwezigheid van meer vrouwelijke rolmodellen in de media. Van Heugten geeft regelmatig presentaties over het belang van diversiteit en zichtbaarheid in de media. Zo sprak ze enige tijd geleden voor de Raad van Europa in Tunesië.

 

Aangezien ze in de buurt was voor een ronde tafel voor de leden van haar platform kwam ze naar mijn kantoor voor deze opname. We kennen elkaar al langer en nu werd het echt tijd voor een gesprek voor de podcast. Haar strijd voor meer diversiteit van experts in de media, meer vrouwen vooral, spreekt me al jaren aan. Voor de gesprekken in deze podcast probeer ik dan zelf ook een goede balans te vinden in vrouwelijke experts.

 

Waar komt haar gedrevenheid vandaan? Ze vertelt over haar jeugd en haar jaar in Australie en het effect op haar strijd voor meer aandacht. Werken op projectbasis en werken voor een community, waarom koos zij juist voor dat laatste. Een ander verdienmodel dat haar veel rust en rijkdom brengt.

Veel plezier met de inzichten van Janneke.

 

Lees verder…

Lees verder Meer resultaat met meer aandacht in de media – Janneke van Heugten

In deze video een analyse van de social funnel van YP Your Partner. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de meerder sliders en hoe je de klanten hiermee kunt afleiden.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 46 – YourPartner


Vandaag het gesprek met Bernadette Jiwa.

 

Bernadette is a recognised global authority on business philosophy and the role of identity and story in business, innovation and marketing. Named by Smart Company as one of Australia’s Top Business Thinkers in 2018, she is the author of seven best-selling books on marketing and brand storytelling. Bernadette advises, consults and speaks with entrepreneurs and business leaders, from startups to Fortune 500 companies, who want to do work they’re proud of and create the future they want to see. Her work takes her from Melbourne to New York (and everywhere in between).

 

I have started to read her books and posts a few of years ago. She publishes her short posts with great insights every Monday, Wednesday and Friday. Her first book that I read was Fortune cookie principle. A week ago I purchase Story Driven, her latest book. The books help me to find my backstory and start to use it. Enjoy some back stories by Bernadette in our conversation.

 

I was a bit nervous for this conversation because I had spend time preparing the conversation. What I hope to accomplish is that you get to know Bernadette a bit and learn about using the backstory for your business.

Enjoy the insights with Bernadette .

 

Lees verder…

Lees verder The Story Drive framework for more impact with your business – Bernadette Jiwa

In deze video een analyse van de social funnel van YP Your Partner. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de meerder sliders en hoe je de klanten hiermee kunt afleiden.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 45 – YP Your Partner

Vandaag het gesprek met Emile Koolstra.


Emile is E-commerce lover & Magento expert. Eigenaar van Magento specialist Younify. Na ruim 15 jaar in de outsourcing wereld gewerkt te hebben is hij nu 10 jaar als ondernemer actief in de snel veranderende wereld van de online verkoop.

Emile ken ik van mijn eerste baan bij One For All BV en Universal Electronics in Enschede. Ik startte daar als net afgestudeerde, hij werkte als student. Ik vond het leuk om met hem samen te werken en heb bewondering voor zijn inzet. We hebben het over hard werken voor een baas, burnout als zelfstandige en met passie werken als ondernemer. Emile verteld waarom het werken met werknemers voor hem fijn is. Hij deelt ten slotte wat hij leerde van de 4 klappen uit het dieptepunt met zijn bedrijf.

Veel plezier met de inzichten van Emile.

 

Lees verder…

Lees verder Dit leerde ik tijdens het dieptepunt van mijn bedrijf – Emile Koolstra

In deze video een analyse van de social funnel van Jaap Speelziek Opleidingen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van partners en testimonials op de website en het verwijderen van de slider.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 44 – Jaap Speelziek opleidingen

Vandaag een deel van het boek “De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing”

Mijn missie: Slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen

Wil je het boekje 11 winstoptimalisatie elementen voor online ontvangen via de post wanneer het klaar is?

Ga dan naar Ernohannink.nl en vraag het aan, direct op de homepage.

www.ernohannink/winstoptimalisatie-scorekaart

 

Lees verder…

Lees verder De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing – Erno Hannink

Vandaag het gesprek met Karin Garritsen.

Karin is mede-eigenaar van marketingadviesbureau Contentvisie.

Ruim negen jaar werkte zij als hoofddocent Online Communicatie en praktijkcoördinator aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Daar heeft zij zich verdiept in digitale communicatie en alle ontwikkelingen binnen het vak.

Ze zag dat veel organisaties aan de slag gaan met nieuwe vormen van marketing en communicatie zonder de juiste basis. Vanuit de praktijk ontwikkelde ze een methode om het DNA van organisaties in kaart te brengen.

 

In een post-hbo-opleiding deelt ze deze methode met professionals. De zakelijk-DNA-methode is inmiddels met succes bij meer dan honderd organisaties toegepast.

 

Karin ken ik van de tijd dat ik bij Comfoor werkte en zij bij Profilers. Zij hielp ons om de marketing en communicatie te realiseren. We starten het gesprek met hoe ze van Steenderen naar de MTS in Rotterdam ging en wat ze daar vooral geleerd heeft. Na haar baan bij Profilers ging ze les geven aan de HAN over online communicatie. Ze vertelt wat ze daar vooral van heeft meegenomen en waarom ze uiteindelijk een eigen bedrijf is gestart. Uitgebreid hebben we het over marketing, content en strategie. Natuurlijk hebben we het ook over haar zakelijke DNA methode en waarom ze er een boek over heeft geschreven.

Veel plezier met de inzichten van Karin.

Lees verder…

Lees verder De zakelijke DNA methode voor meer resultaat uit je content – Karin Garritsen