In deze video een analyse van de social funnel van Nobbe Mieras. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de manier waarop de homepage is ingericht.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 53 – Nobbe Mieras

Vandaag het gesprek met Vivian Acquah.

Vivian is een workplace wellness advocate. Zij helpt organisaties met het gezond, gelukkig en veilig houden van hun werknemers. Organisaties kunnen adios zeggen tegen verzuim, stress, burn-outs en bore-outs.

 

Een leuke aflevering waarin ik over vele nieuwe tools leerde die Vivian gebruikt om haar video’s te maken en delen. Super handig wanneer jij ook met video aan de slag wil tegen minimale kosten.

 

Verder hadden over haar werk als consultant en hoe ze de inzichten die ze daar opdeed nu gebruikt in haar bedrijf. Wat de bron was om haar bedrijf te starten. Ze komt telkens weer slim in de media met de hulp van een eerdere gast in deze podcast.

Veel plezier met de inzichten van Vivian.

Lees verder…

Lees verder De meest handige tools voor aandacht met video – Vivian Acquah



Vandaag het gesprek met Jaap Stronks.

Jaap is eigenaar en directeur van Bolster, een boutique digitaal bureau in Rotterdam dat werkt voor maatschappelijke en journalistieke organisaties.

Na een bestaan als freelance online-strateeg en de oprichting van een online-communicatiebureau startte hij eind 2014 dit bureau, dat zich specialiseert in de combinatie van strategie, design en webdevelopment voor klanten als Wakker Dier, OneWorld en GroenLinks.

Jaap vertelt over het kiezen voor je idealen en je klanten. Wat hem ertoe bracht om van Doetinchem via Nijmegen,van Rotterdam zijn woon- en werkplek te maken. Wat het lastige is aan ondernemen in je eentje, maar ook als je het samen doet met partners.

Jaap vertelt over de beste verdienmodellen waarmee je als expert goed verdient.

Veel plezier met de inzichten van Jaap.

Lees verder…

Lees verder Sta voor je idealen en trek daarmee jouw ideale klant aan – Jaap Stronks

In deze video een analyse van de social funnel van Arpa. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het festival dat ze organiseren.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 50 – Arpa

Vandaag het gesprek met Sandra Garretsen.

Sandra staat voor ondernemerschap, organisatieontwikkeling en strategische HR.

Ze brengt energie en geeft richting aan ontwikkeling en vernieuwing.

 

“Lekker aan het werk zijn” betekent voor haar:

Doen waar je goed in bent en daar heel blij van worden binnen een werkomgeving waar veiligheid en vertrouwen de belangrijkste kernwaarden zijn.

Voor ons gesprek zocht ik haar op bij haar bedrijf Vitamee in Lichtenvoorde. Het gesprek begint wat vreemd want we duiken gelijk in op verdienen en het glazen plafond voor vrouwen.

We hebben het over de cultuur in het bedrijf, over ondernemen, werken met personeel. Hoe zij samen met klanten nieuwe producten ontwikkelt. Ik stelde vragen waar ik zelf vooral veel van leerde en verwacht dat jij met vergelijkbare vragen zit.

Veel plezier met de inzichten van Sandra.

Lees verder…

Lees verder Met ziel en zakelijkheid werken aan je bedrijf – Sandra Garretsen

In deze video een analyse van de social funnel van Olenz Notarissen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld hoe ze social media beter kunnen gebruiken

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 49 – Olenz

In deze video een analyse van de social funnel van van Nimwegen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de mobiele versie van de site en hoe dit beter kan.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder “Social Funnel Case Study #ORCS 48 – Van Nimwegen

In deze video een analyse van de social funnel van NIMO. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld hoe ze de nieuwsbrief gebruiken

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 47 – NIMO

Vandaag het gesprek met Janneke van Heugten.

Janneke is adviseur bij het EuroGender Network van de European Institute for Gender Equality. Met haar platform Vakerindemedia.nl is het haar missie om zoveel mogelijk mensen te ondersteunen in het realiseren van media-aandacht, zodat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij.  

 

Met de Vrouw in de Media Award stimuleert zij de aanwezigheid van meer vrouwelijke rolmodellen in de media. Van Heugten geeft regelmatig presentaties over het belang van diversiteit en zichtbaarheid in de media. Zo sprak ze enige tijd geleden voor de Raad van Europa in Tunesië.

 

Aangezien ze in de buurt was voor een ronde tafel voor de leden van haar platform kwam ze naar mijn kantoor voor deze opname. We kennen elkaar al langer en nu werd het echt tijd voor een gesprek voor de podcast. Haar strijd voor meer diversiteit van experts in de media, meer vrouwen vooral, spreekt me al jaren aan. Voor de gesprekken in deze podcast probeer ik dan zelf ook een goede balans te vinden in vrouwelijke experts.

 

Waar komt haar gedrevenheid vandaan? Ze vertelt over haar jeugd en haar jaar in Australie en het effect op haar strijd voor meer aandacht. Werken op projectbasis en werken voor een community, waarom koos zij juist voor dat laatste. Een ander verdienmodel dat haar veel rust en rijkdom brengt.

Veel plezier met de inzichten van Janneke.

 

Lees verder…

Lees verder Meer resultaat met meer aandacht in de media – Janneke van Heugten

In deze video een analyse van de social funnel van YP Your Partner. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de meerder sliders en hoe je de klanten hiermee kunt afleiden.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Lees verder…

Lees verder Social Funnel Case Study #ORCS 46 – YourPartner